emmaellerva

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av EEmma :D - 9 juli 2012 18:15

Jag älskar deras videos, helt seriöst! Jag avlider :* Victors ansiktsuttryck är helt galna <3

Kolla:Gilla om du gillar, Eurovision- eufori, Man är inte anonym på facebook, Diablo damp och det sociala nätverket. kolla på alla men dom är bäst ^^

Av EEmma :D - 9 juli 2012 13:00

När ni läser detta är jag väll antagligen på Liseberg!


Jag har fixat lite tidsinställda inlägg till dessa 2 dagarna som vi ska va i Göteborg. Det kommer antagligen inte bli särskillt intressanta inlägg men det är det ju aldrig nu för tiden :P Jag bloggar mycket men det är ju inte särskillt intressanta saker som jag skriver. Jag vill veta vad ni vill läsa eller se i bloggen. Det kan vara vad som hellst. Kommentera!


Jag ske se om jag kan uppdatera mobilen min så att jag kan ladda ner appen. Då blir det nog lite nya bilder också :) 


jag ska även ha system kameran med också men dom bilderna lägger jag upp när jag kommer till mamma sen och har en dator där jag kan lägga över bilderna :)

Tillsvidare fortsätter jag lägga upp gamla bilder :)

 

Av EEmma :D - 9 juli 2012 09:00

Haha, jag älskar detta klippet! Galet roligt och han är ju lite lagom jätte snygg också ^^


Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards