emmaellerva

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av EEmma :D - 13 juli 2012 20:53

Gick ganska bra. Jag hoppade och tränade lite med bommar. 

Bommarna hemma är ju något blekta...Ja, ni har ju sett bilder. Men dessa bommarna var röda och gula. Så han vägrade först ett par gånger. Sen la vi ner bommen på ena sidan och då fick jag över honom :) Han hoppade skit bra sen när han kommit igång. Vi hoppade 60 utan att han nuddade bommen :D Fan vad stolt jag blir! 

Sen gick vi över bommar på en volt som var lite upphöjda i ena änden. Dom var också i roliga färger....Så först så vägrade han gå över, sen tredje gången  hoppade han över, sen femtegången viste han vad han skulle göra så då gick han jätte fint över :) Han är väldigt lättlärd. Viktet är både positivt och negativt :)


Alltså, först såg det ut såhär:

 


 

 

Sen såhär:

 

Sen:

 

Och seeen:

   

och efter det:

 

Och slutligen: Trött hest ^^

 

Av EEmma :D - 13 juli 2012 20:23

Varför blir man kallad: Bitch, fjortis, slampa? Och varför får man höra att man är uppkäftig, dum i huvudet, störd? 

Bara för att man har sjävlförtroende, står för sina åsikter och inte är rätt för att bråka? 

Nu är jag ingen som söker bråk men jag lyckas hamna i dom ändå. 

Jag bryr mig inte när folk kallar mig elaka saker som jag vet inte är sanna. Jag bara skrattar. Men ändå.

Man borde ju se upp till någon som har självförtroende och står för sina åsikter. Men det är väll så att en väldigt stark person ses som ett hot och då känner folk sig svaga och det visar sig då som hat? 

    

Av EEmma :D - 13 juli 2012 19:41

"Jag tror på det här, jag tror på mig själv. Tar orden till hjälp och det slog mig ikväll, att så länge ni lyssnar och går med mig så finns det inget som kan slå ner mig"  

 

Haj! Är en fisk :) Eller är de det? Det är väll något annat? Eller nej, vänta det är väll delfiner som är däggdjur och hajar är fiskar? Nu har jag krånglat till det för mig....Och det var inte alls vad jag tänkte. 

 

Ojojo, målade nyss naglarna gråa. Det känns lite konstigt efter som att jag aldrig har något annat än svart nagellack :) 

 

Jag vet att jag uppdaterar mycket nu men det är väll ändå bättre än att inte blogga alls eller skriva 1 inlägg om dan. Så slut gnäll, jag uppdaterar ju iaf ;)

 

 

Av EEmma :D - 13 juli 2012 10:06

Du bryter ner mig, ser mig för att vara dum. Klarar inte av att se dig du är för skum.

Vet inte vad du försöker komma med. 

Ångrar mig? Nej nej fuck det där.

Dina smarta drag får ett bakslag idag.

Förtjänar smärta i varje andetag du tar.

Kommer ihåg Hur det brukade va allting som du sa. Men i själva fallet är allt skitsnack idag.

En gång i tiden låg jag på topp. Du slet mitt hjärta ur min kropp. Du lämna mig i skiten utan något hopp.

Du lekte med mitt liv så nu ska jag pissa på din grav. 

För alla dagar och nätter jag har kämpat mig  igenom, sjunkit ner och gått isär.

För jag har brunnit blivit till aska, återuppstått. Tro aldrig för en sekund att du är förlåten för nåt. Jag hatar sättet du beter dig på. Din idiot, fuck it, jag mår bättre nu. Ja, jag mår bättre nu.  Jag borde gett mig ut för längesen. Kastat dig ur mitt liv. 

Har aldrig tagit så mycket skit förut.

Känslorna för dig är slut. Det är mycket som vill komma ut nu. Tänker tillbaka på saker du fick mig att gå igenom. Våra glada minnen, har nu mycket svårt att se dom.

Fuck allt jag sagt vill aldrig nånsin se dig le igen. Jag borde ha sett det då det jag ser nu. Du är inte värd ett skit.

Tro mig ingen gillar det du blivit och din attityd.

Det är inget jag bara säger, Nej, Det är saker folk har sagt i smyg. Men du lever i din bubbla och leker skit i allt. Men tro mig gubben, jag om nån vet att det kommer bli ditt fall. Och då finns jag inte där och tar emot. Du kommer inse att du inte varit klok. Du förvandla mitt hjärta till is, smälte det mitt nya är av sten. All skit du gav mig blev för mycket för att kunna bära det.  Jag fucking hatar dig din fitta. Du är inget mer än ett skämt. Förstår det mer och mer ju mer jag inser vad som hänt.


Utdrag ur texten: Arash feat. Danish, finess och Thommy- Latrodectus mactans


Uppenbarligen någon mer än jag som ogillar dig xD

 

Av EEmma :D - 13 juli 2012 09:50

...städa när jag är arg märkte jag. Jag bara går fram och tillbaka och vet inte var jag ska börja. Nu har jag faktiskt ändå städat klart, trott min ilska ^^ 

 

Av EEmma :D - 13 juli 2012 00:20

Jag gnäller hela dagen för att jag är trött, sen säger jag att jag ska gå och lägga mig tidiare. Och med tidigare menar jag senast halv 12. Men blir det så? neeeej, och sen efter halv 1 känner jag mig piggare än vad jag gjort innan under dagen så då är jag uppe ett tag till. Och sen börjar det om....Jag är väll ett hopplöst fall helt enkelt ;)


 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards