emmaellerva

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

tjeeeena :F

Av EEmma :D - 27 oktober 2011 19:51

haj! hehe, ja, jag är lite trött ;)


Ja, nu mera kallar typ alla mig för Rufus, det började med att Amanda rufsade om mitt hår och hon bara: Asså, nu hade du passat som att heta Rufus...Får jag kalla dig Rufus? :D och man bara: Jaaaaa, det är väll okej? x) så nu är det mitt nya smeknamn xD

Skolan idag har varit fedt tråkig :P det har inte hänt ett skit men det har ändå känts som att det har gått snabbt :)


Sen cyklade jag som vanligt till hästen :D Ida var också hos Sofia så vi hade riktigt kul! :D Sofia och Ida körde med Nettan och så red jag brevid på Dökkvi. Det gick super bra, bara det att Dökkis har lite längre ben än vad Nettan har så jag fick göra volter hela tiden så att Dökkvi inte skulle komma så långt i förväg :) Sen travade vi lite också, eller ja, Dökkvi töltade riktigt fint men ashärlig kraft i steget! Viste inte ens att han var så duktig! :D Ida tyckte att jag ska börja tävla med honom men njaaaa, jag vet inte ;D Sen mockade vi och idag var jag tvungen att lägga in mycket ny halm efter som att där knappt var något alls x) men nu är där ett tjockt lager ialla fall ^^

Ida får inte glömma att det är Fredag imorgon heller ;D det är ju sista dagen innan höstlovet! :D


Nu sitter jag häääär, asså här i sängen och har precis ducshat och ätit och lyssnar på dead by April (y' Jag är riktigt trött och har träningsvÄrk typ i varenda muskel xP Så jag behöver verkligen ett höstlov. typ NU! 


men jau, lite bilder också ;)


så här ---> I__________________________________________I kul har Ida och jag i matsalen xD
 
Kul när man ska ta dator sladden ur lådan, och så ser det ut såhär -.-'' xD
 

man ser inte världsbäst, men ja, jag var ju lite våt igår efter att ha cyklat hem i regnet xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EEmma :D - 6 mars 2013 19:57


WEEBLY funkar för mig! fatta vad glad jag blev när jag upptäckte det! http://misspersson.weebly.com/ http://misspersson.weebly.com/ http://misspersson.weebly.com/   ...

Av EEmma :D - 6 mars 2013 13:43

Jag funderar (igen) på att byta bloggportal. Fast ha egen hemsida med blogg. Det är ju klart att det finns fördelar med allt. Fördelarna med bloggplatsen är att det är enkelt, det finns som app och jag har många bilder i bildarkivet. Men ja, det f...

Av EEmma :D - 6 mars 2013 09:20

Jag tycker att jag skriver så tråkiga inlägg. Jag tror det började när jag började blogga från mobilen. Då är det inte lika lätt att skriva lite längre lite intressantare inlägg. Men nu när vi ska krönikor på svenskan känner jag mig lite mer taggad a...

Av EEmma :D - 5 mars 2013 08:58

Dålig morgon. Jag tror att jag vaknade på fel sida idag. Hela världen vill reta mig idag. Det blev lite bättre nu på matten när först han som sitter bredvid mig hämtade en linjal och sen fick jag beröm av min mentor för att jag har tagit igen så myck...

Av EEmma :D - 4 mars 2013 08:54

Men vi går dit ändå. Jag saknar sommaren :(

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards