emmaellerva

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av EEmma :D - 4 januari 2012 21:47

hallojsan!

Jag sa ju att jag skulle blogga, jag håller vad jag lovar! till skillnad från vissa andra.... jag tittar inte på någon SPECIELL


eheheh, jaaa.....Jag är hos Sofia nu, jag skulle sova över. Det är ju bra att man har så bra minne. Vissa tycker att jag har rolig humör. Själv skulle jag nog villja påstå att den är.....Udda.....


Jaaaoo, blev ju som vanligt sen till Sofia men det gjorde inte så mycket efter som att hon inte var klar. Vi gick ut till pollarna och borstade dom osv. Det gick riktigt dåligt på ridpasset idag!! fick lite små damp på min finis. jaja, sen efter det fick Sofia en radom ide att vi skulle städa bland öet, Ni kan ju läsa Sofias blogg... Sen gjorde vi världens abslolut snyggaste täckes hängare!! :D Skills har man också ju!

 

 SÅ respekt!

      

Av EEmma :D - 4 januari 2012 10:29

Mamma väcker mig tidigare och tidigare på mornarna! Hon går och lägger sig vid 9 och verkar tro att jag också gör det. Det kan jag tala om att det gör jag INTE kl.2 somnade jag igår kväll. På loven ska man ju kunna sova ut ordentligt och slippa ha ont i huvudet för att man får för lite sömn! Jag har ont i huvudet varje dag och är trött. Jag hade gått och lagt mig tidigare om jag hade kunnat men jag kan inte somna på kvällarn. Efter 9 tiden vänder det och jag blir piggare och har massa fantasi till saker man kan rita osv. 


jaja, sen ska jag ta mig ut i stormen för att gå till stallet........................


Sen ikväll får jag väll ringa pappa och prata med honom om Dökkvi, jag vill ju ha en annan häst. Vi skulle kunna låna ut Dökkvi så kan jag låna en D-ponny. Får se hur det blir med det.


Pappa ska inte komma ner denna helgen. Och jag har som vanligt ingen jävla aning om vad som händer och när pappa ska komma ner och när han inte ska det. Vissa månader träffar jag honom bara en helg. Är inte det sjukt egentligen att han flyttade till Kristianstad, men jag träffar honom mindre nu än när han bodde i Malmö. Åsa bor ju Norrtäjle och ja, jag fattar att man inte kan åka fråm och tillaka från Stockholm 4ggr i månaden men 2iaf! Man undrar ju vad som händer och inte händer. Oftast vet jag inte varför han inte kan komma ner överhuvudtaget!? xd


Okej, jag vill inte att min trötthet och irritation ska gå ut över er så jag bloggar mer sen efter stallet när jag har lugnat ner mig lite ;) Tror att jag skulle sova hos Sofia också, så det är inte säkert att jag bloggar mer idag, men håll koll :)

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards