emmaellerva

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av EEmma :D - 18 januari 2012 20:19

Halojsan på er! Har du beetonings fel? Det går att trääna bort ^^

Nu har jag som vanligt damp men om ni hade haft mitt tålamod och min dator tror jag att ni hade kunnat förstå det.


heheh, de senaste dagarna har internet segat liiieevet så jag har inte kunnat lysna på musik på Spotify så därför har jag lysnat igenom alla mina skivor. Jag har 3kvar men sen har jag lysnat på exakt alla. Vissa bättre än andra....


Jag var så fruktansvärt trött när jag vaknade i morse. Men jag satt ju uppe till halv 12 och renskrev temat. Så nu har jag skrivit klart all fysik. I kväll tänkte jag att jag skulle göra So'n och renskriva halva "sagan" sen tar jag det sista i morgon så att jag är klar på fredag. juste...sen måste jag göra matteläxan och så ska jag plugga på tyska och engelska glosorna. Känner att jag kanske borde börja på det typ nu?


Vi har ju *snyft* Musik denna terminen ist för bild. *snyft* Som jag skrev på Facebook, så vet jag inte riktigt vad jag kommer ha för nytta av att kunna trummsettets delar....Med tanke på att jag redan har glömt typ allt.

Vi hade hemkunskap iaf! det var ju kul. Anton och jag är lätt bäst på att göra kanelbullar. Trots att vi failade rätt stort ett par ggr i början. Men de blev riktigt goda! Min mormor gör världens godaste kanelbullar, jag kanske är en naturbegåvning, det går i släkten helt enkelt ^^


Seeen följde Sofia med mig hem och så drack vi oboy och så tog jag mina saker och så cyklade vi till henne. 

Olivia kom sen också och fottade lite men efter som att det var så mörkt blev det inte så bra som man kanske hade kunnat hoppas-....Men Olivia ska fotta i helgen också (antar jag?) Vi ska sova över. Vi fick en så halv galen idé, vi ska beställa pizza utan något på (ost och tomatsås only) och sen ska vi köpa nudlar med kyckling smak och ha på! Det låt jätte gott när vi kom på det, det låter fortfarande gott men jag vet inte om  det blir det xD

Ridningen gick (som vanligt?) dåligt! Dökkvi och jag kommer inte allls överens när jag börjar tappa tålamodet. Usch, jag bler verkligen irriterad på honom för SÅ jobbigt kan det inte vara att trava. När jag började rida honom mer gick det mycket bättre. Då hade jag mer tålamod och då gjorde det inte så mycket om han tramsade efter som att han inte blivit riden på så länge men nu börjar jag ju ställa mer krav. Nej, det fungerar inte hel enkelt. Antingen måste jag hitta en annan häst eller så får jag sluta rida Dökkvi. För jag kan inte ha kvar Dökkvi, För bådas skull är det ingen bra idé att jag har honom. 



JA, man får damp när denna kommer upp efter 5782765768gången ^^  
 

Jag har sveriges mööjsigaste bakgrund på datorn ^^

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards