emmaellerva

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av EEmma :D - 28 januari 2012 18:41

"Är du lycklig är jag lycklig"

Hejsan svejsan på er. Nu bara för att jag har "Brottom" till Sofia kommer jag på en hel massa jag kan skriva! Jaja....har hon klarat av att vänta hitentills klarar hon väll lite till....?


Nu är jag på rätt bra humör och det är ju bra det...Tror jag? Men innan idag, och igår kväll, Har jag haft så dåligt samvete! Fråga mig inte varför för det vet jag inte själv, jo, det gör jag nog föresten, men ändå...De var bara en liten små sak så det var nog inte så viktigt.  


Var på Rusta med mamma i förmiddags. Köpte hårfärg bla. Köpte även lite saker till rummet.


Seeeen, cyklade jag till Sofia så mockade vi till de små liven. SEN gick vi in och så färgade hon mitt hår. Svart. Det blev riktigt bra måste jag säga! 


Ska sova hos Sofia sen. Ska bara blogga färdigt först (a)


Jag hade tydligen inte så mycket att skriva om trots allt? Dock har jag milioner bilder som jag ska ladda upp. Bilder som jag inte känt för att ladda upp tidigare. av den enkla anledningen att jag inte har varit på humör....

   
Har ni sett hur lång päls Dökkvi har på låren?

Känner inte att jag har små fötter.... 

Detta var vad jag köpte.
FÖRE HÅRFÄRGNINGEN:
   
EFTER HÅRFÄRGINGEN: Inga jätte bra bilder men det får va...
   


Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards