emmaellerva

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av EEmma :D - 19 januari 2012 21:46

tänkte bara berätta det.

Av EEmma :D - 19 januari 2012 19:23

Nu änligten har jag fått bilderna från Amanda ^^ Lägger upp mina favoriter ;)

   

Av EEmma :D - 19 januari 2012 17:44

"Besvikelsen som uppstår när Pm'et på Fb var från någon annan än den man väntat sig"

"Jag försöker men jag förlorar varje gång"


Trött och flummig? Klart! 


jag har verkligen INGENTING att skriva om. Så jag vet inte egentligen varför jag bloggar överhuvud taget..?


Det känns som att jag har så mycket i huvudet just nu. Och det känns som att jag glömmer bort hälften som jag borde komma ihåg och jag tänker för mycket på saker som tar upp för mycket av min tid och koncentration. Det gör mig sterssad. Och ännu mer okoncentrerad. Ond cirkel? antagligen, jag vet bara inte hur jag ska bryta den...

 

Och helt plötsigt blev detta värsta depp inlägget? xP Det var väll kanske inte det jag tänkte från början? ^^ 

Av EEmma :D - 19 januari 2012 10:28

....när Engelska läraren kommer in i klassrumet med gloshäftena: oooojj...hade vi engelska glosor? satt uppe med läxorna till 2 i natt, det är ju miljontals sidor att renskriva! i So röran lyckades jag glömma engelskan. som tur var, var det lätta glosor så det fungerade ändå. ^^

Av EEmma :D - 19 januari 2012 01:38

Nu är jag så trött så jag håller på å spy! Men jag har gjort klart all So också och skrivit en bit på sagan. Så ikväll? Får jag fortsätta renskriva den :// 

God natt på er ;)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards