emmaellerva

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av EEmma :D - 15 januari 2012 17:40

shuu!


öhhhmm....vad var det jag skulle säga...?


Jo, som sagt så var jag ju med Sofia igår kväll, vi åt pizza osv, detta vet ni redan.

Så i morse gick vi upp rättså tidigt och åkte till stallet. Nu verkar det som att Dökkvi mår bra men inatt och imorse ville han inte äta. Det är INTE likt honom! Men pappa longerade honom så han fick röra på sig lite. jag fottade. Sen åkte vi hem igen. Vid 1tiden körde pappa mig tillbaka till Sofia och så fottade jag när hon red.


Jag var ju så SMART så jag la över bilderna på Dökkvi på datorn och hoppades på att jag skulle hinna lägga upp dem på bloggen så jag tog bort dom från minneskortet. Bara det att jag inte kunde ansluta till internet på datorn så det blev inga bilder uppladdade. Alltså har jag de bilderna på mig och Dökkvi på datorn hos pappa. Däremot har jag många bilder från när Sofia red så jag lägger upp dem här och nu. Det får bli dessa för nu orkar jag inte ladda upp fler ;)                        

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards