emmaellerva

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av EEmma :D - 10 januari 2012 19:29

Skyller på att folk har börjat skolan och liknande så att det helt enkelt inte har haft tid :)


Blev uteritt idag. Inte heller iskogen kändes det riktigt bra egentligen. Han var jätte taggad och gick knappt att konrollera. Finns det inget mellanting!? jaja, bättre för pigg än för slö. Sen red vi lite dressyr på fotbolls planen och då bara stack han ut få sidarna, stannade och vägrade arbeta. Suck...Tror ni det blir bättre om jag låter honom vila en vecka så kanske han tycker att det är lite roligare sen? 

Jag är ju alltid sen till Sofia, så hon sa att om jag kom försent fick jag mocka t Corgos som straff. För varje 5minut som jag var sen fick jag ta en hög. Skills hade man ju också, Kom 4 minuter försent! Så jag slapp mocka. hehehe ;)


Annars har jag bara suttit och ritat hela dagen. Nu när ritplattan vill fungera :D

Blev rätt bra va? Jag kan förstå om ni inte tror att jag har ritat den för så känner jag själv också. Bästa på detta året.

Synd bara att den blev så liten men Referens bilden var så liten så det fick bli så. Failade också när jag skulle spara. Ni ser ju på urklippningen att det är en annan bakgrund. Det var nämligen så att jag testade 2 bakgrunder, en realistisk och denna. Jag valde denna men så trodde jag att jag sparade innan jag kryssade ner sidan. Det gjorde jag inte...Sen skulle jag klippa in själva hästen från denrealistiska på denna och så failar jag med det också så jag orkade inte göra det så noggrant. Men det blev ju lite fantasifullt. >Långtextomingenting< 

 

Av EEmma :D - 10 januari 2012 09:52

Ja, det var som jag misstänkte att mitt lilla dator problem skulle rätta till sig av sig själv. Nu känns allting pyttelitet? Får väll vänja mig vid den normala storleken.


Vaknade vid 7 av att mina bröder lyssnade på musik, men somnade om ganska snabb och halvsof fram till 9. Så jäkla skönt att bara ligga och halvsova!

Som vanligt har jag inte koll på någonting. Jag vet att jag och sofia ska rida ut idag men jag minns inte exakt när. har för mig att hon skrev det till mig igår så jag får kolla igenom meddelandena på Fb. 


Börjar bli friskare har fortfarande hosta och näsan rinner heeeela tiden, men annars känner jag mig ganska bra. Ska försöka vara hemma och ta det lungt nu tills dess att skolan börjar igen så att jag inte börjar terminen med att vara hemma för att jag är sjuk...


Nu ska känner jag för att spela TheSims 2, så det tänker jag sitta och nörda mig fram till lunch.

Måte hitta mitt USB minne så att jag kan fixa en ny header. Eller så väntar jag tills jag fått min kamera och kanske ny ponny...:3


okej, jag ska vara hos Sofia vid 1 och ska inte komma försent ;)

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards