emmaellerva

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av EEmma :D - 22 januari 2012 17:45

Okej, snyft! jag hade skrivit en ganska lång samman fattning av helgen och så skulle jag bara lägga till bilderna, och då Krschar google chrome! Somvanligt...


jajaj, ska försöka igen. 


Vi satt och tittade på Paranorml Activity 2. Rättså bra, inte jätte läskig...?


Idag så red jag skithästen, det gick faktiskt riktigt bra idag! det var längesen. 


När jag kom hem hittade jag inte min mobil och insåg rätt snabbt att den måste ligga kvar hos Sofias pappa. trots att det sista jag tänkte var att jag inte fick glömma mobilen. Så då gick jag bort dit och då hade de precis kommit hem så jag bara: Ni har inte sett till min mobil här för jag är nämligen av med den...?  Och jodå, den lååg kvar på bordet.....


Okej, nu ska ni få en liten bildbomb på så där en 23 bilder....xD Mest från när jag red idag efter som att Olivia fottade. Ibörjan blev bilderna rätt fel men det var mitt fel efter som att jag hade ställt ISO värdet aldedes för högt. Men efter att jag ändrat det blev det många bra bilder.


Jag lovar att jag hade kunnat leva på makaroner med ost! det är så gott! :d 
                         

Så synd att det blev precis när jag red lätt...annars hade det kunnat bli skit snyggt...
                 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards