emmaellerva

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av EEmma :D - 7 januari 2012 19:41

Ritplattan slutade fungera (igen) så jag ritade på papper ist ;) Tänkte lägga upp bilder som visar hur jag ritar hästar. Hoppas att ni kan lära er något av det :D

               

Ni ser ju ;) Orkar inte skriva någon förklaring  


 


Hehe, det är mina pollar det :D Eller de "stilar" Jag oftast använder 
   

I häst världen brukar man prata om vilken form hästen går i. Jag gjorde mina egna tolkningar på högform och låg och rund form. Vackert som tusan 

Av EEmma :D - 7 januari 2012 15:59

Nu har jag egentligen inget kul att blogga om men jag har inte heller något att göra så jag bloggar iaf.


Nu är jag nästan helt säker på att jag har feber men jag har inte orkat kolla så jag är inte helt säker. Kände ändå att det var bäst att inte åka till stallet idag och riskera att bli kall så att det hade blivit värre. Så jag har bara suttit i sängen hela dagen. Fick ritplattan t att fungera, det var längesen den gjorde det. Så har ritat en hel del. Ska fortsätta rita snart ;)


Avbröt mig själv i bloggandet för att äta och duscha. Mamma hade gjort pizza, rättså gott faktiskt. Det var super skömt att ta en lång varm dusch! Efter som att jag var den första som duscha idag fanns det gott om varmvatten. skönt! 


Nu ska jag faktiskt äta upp mina gräddbollar och fortsätta rita. Blir det bra lägger jag upp bilden på bloggen ;)

Av EEmma :D - 7 januari 2012 10:21

gutt moooorning! 

Det är så kul att vara förkyld,eller hur? eller,mjjaa...inte riktigt kanske. Näsan rinner, hosta och int i halsen. 


Nu ska jag låta bli att klaga så mycket i bloggen....


Kollade på film igår kväll till 10 sen satt jag uppe til 12 kanske men då var jag så Utmattad(?) Så jag gick och la mig. Jag gör ju ca100situps på kvällarna. (Ett av mina nyårslöften) Men igår kom jag bara till 30 innan jag kände hur yr jag blev. Asså så yr som man kan bli när man har feber. Känner mig dock bättre idag men det är inte mycket. Ska till stallet sen, vet inte när, Men sen får jag hålla mig hemma i sängen och göra allt för att bli frisk snabbt.


Ska kolla när Sofia tränar sen också, Om det blir idag eller när det blir, men när det blir ska jag kolla. Tills vidare sitter jag här och lyssnar på Eminem och känner för att rita men kommer inte på vad ;)

   

Vill ha min kamera nuuuuu  

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards