emmaellerva

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av EEmma :D - 17 januari 2012 19:47

Såg en bild på en killes blogg där han och en tjej som han är på G med (tror jag, detaljerna är inte så viktiga) sitter i hans säng och så tänkte jag så bara: åhhhh! Jag vill också ha en säng! 

När jag kom på mig själv med att tänka det började jag "asgarva". Jag HAR en säng och jag sitter iden just nu xD

Av EEmma :D - 17 januari 2012 18:55

                                                "Varför göra det lätt när man kan göra det svårt?"





Tjenare! iaaaad, har jag vatt på bra humör i stort sett hela dagen. Nej! Nu tänkte jag att jag skulle skriva något om temat vi jobbar med i skolan och då kom jag på att jag ju måste renskriva hur mycket som hellst. INNNAN FREDAG!! Känner att jag får göra det sen när jag har bloggat klart. Sen har jag ju massa uppgifter i So som jag knappt ens har börjat på. Ojojoj....




Jaaa, började må lite halv dåligt typ efter att jag gått av bussen. Så jag satt och halv deppade i köket. Sen tittade jag ut igenom fönstret och försvan bort i min egen lilla värld..Så satt jag och tänkte på en låt och sen gjorde jag om den i mitt huvud så att den passade till det jag kännde då. Och det blev rätt fail så då började jag asgarva och då blev jag glad igen ^^  Sen gick jag till stallet ihopp om att kunna pigga upp mig lite med en galopp på grusvägen för det kändes som att det var vad jag verkligen behövde. Men Dökkvi och jag kom inte alls överens och jag tappade tålamådet totalt. Det blev ingen galopp bara någon jävla tölttrav som bara precis är jävligt obekväm! Så jag var skitförbannad på honom och fick värsta dampet. Jag menar det, jag var riktigt arg! När jag hoppade av var jag fortfarande arg, fast när han stod i boxen och tittade över dörren med sina stora vackra ögon fick jag så dåligtsamvete för allt jag sa till honom när jag var som argast. Han hade halm i ett hörn som han kan stå och tugga på, jag skulle get honom hö men jag var så arg på honom....Sofia, kan du ge honom lite extra hö ikväll eller be din mamma göra det? :S




En annan sak som jag blir sjukt förbannad på och som jag tänkt på, Jag kan skrika åt mina bröder att de inte fattar någonting och att de är störiga, och jag kan skrika till Dökkvi att han är dum i huvudet och störd på riktigt. Men om någon ANNAN säger att mina bröder är konstiga eller säger elakla saker om Dökkvi, blir jag väldigt arg på den/dom.

Så passa er när ni säger att Dökkvi är ett konstigt namn eller att han är ful. För är jag på Riktigt dåligt humör lovar jag att jag klipper till er! Eller om ni säger något om mina bröder.

Hehehe....Nu vet ni det ^^    
Fast han är rätt snygg! Fortfarande alldedes för tjock men det blir bättre  ;)

Och, jaaaa, grimskaftet är lite för spänt, men jag blev lite smått irriterad på honom när han rymde ur boxen när jag skulle stänga dörren så då fick det bli så ;)




Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards