emmaellerva

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av EEmma :D - 29 januari 2012 20:53

Hajsan ^^ 


Idag är jag på bra humööör, med det beror på att jag har varit med Sofia hela helgen typ. Sofia är bra på att rädda mig från att tänka om jag ska vara ärlig. 


Jaooo,, Jag färgade hårde igår med det vet ni redan...


Red i förmiddags, han var inte jätte pigg, men det gick framåt. Vi red ut och red i grustaget. 

Sen, fixade vi en ny sadelkammare, fatta vad najs det blev! Dock är jag skyldig sofia 7kr efter som att vi fick anlita Fredrik t att hjälpa oss att flytta gaderoben från gamla sadelkammaren.


Som ni kansle märkt har jag bytt header igen men nu jävlar är jag nöjd som fan så nu ska jag ha det så ett tag ^^


Kom också på att jag fortfarade inte har avsutat frågestunden som jag hade i november eller när det nu var. Vilket innebär att ni fortfarande kan ställa frågor. Ställ frågor i en kommentar till detta inlägget eller i frågerutan, Och kom ihåg att jag besvarar allt och att ni får fråga precis vad ni vill om precis vad som helst. Fråga på!  Vill inte ha några frågor irl för de glömmer jag bara bort....Kommer besvara alla frågor i ett inlägg sen.

vad tycker ni om mitt mästerverk? Jag är ju inte klar än, jag har ju bara börjar men aa, är det bra? 

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards