emmaellerva

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av EEmma :D - 30 januari 2012 17:49

"Tänk vad mycket som går att dölja bakom ett leende..."


Satt i säkert 5 minuter och försökte komma på en bra rubrik och så kom jag fram till det där.... 


Idag har jag inte varit på något humör alls? Helt tomt. Jag vet inte heller vad jag ska blogga om som vanligt. Ett problem med mig är att jag tänker för mycket. Fast ibland tänker jag inte alls... Jag tänkte en del i morse/ förmiddags, har tänkt det länge med på allvar i morse, men ångrade mig tillsvidare med det efter att jag fått höra någon annans åsikt i det hela.


Kort skoldag vilket var chill. Vi övade rätt mycket till redovisningen vi ska ha om rymden imorgon för 2orna..jag börjar undra hur detta ska gå. På torsdag ska vi ha ett "stort" prov på allt det där.


Efter skolan åkte jag direkt hem och tjockade i mig 2 mackor med honung och ost. Trots att jag inte var hungrig. Medans jag väntade på att Sofia skulle smsa satt jag vid datorn, satt även och ritade. 


Åkte till stallet, då hade Sofia och Camilla redan mockat till mig så det slapp jag idag. När vi skulle ta in hästarna la jag märke till att Dökkvi hade grimman i munnen. Alltså den remmen som sitter över nosen hade kasat ner, eller blivit ner dragen av en annan häst, så stackarn hade den i munnen och jag vet inte hur länge det varit så. Så den grimman är totalförstörd. Synd för det var typ tredje gången jag använde den. Hoppas bara att han inte har svalt för mkt luft.

 
Blev rätt nöjd
 
Kolla så fin grimman var innan. Brukar inte ha så "fina" grimmor i hagen men nu när det är fruset funkar det. Tar med Kameran t stallet imorgon så får ni se hur den ser ut nu.
     

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards