emmaellerva

Alla inlägg under juli 2012

Av EEmma :D - 27 juli 2012 16:24

Skulle ju sett Dead by April på Rixfm festivalen igår...

Vi var i god tid osv och skulle gå och äta. Så får jag sms från Oscar där han skrev: Stackars dig ^^ Så undrade jag varför och så sa han att Dead by april hade ställt in. PANIIK. Så jag kollade upp det på Rixfms hemsida. Kul att se en halv timme innan att de ställt in.  "Lite krassliga" Hoppas att Jimmie eller Zandro var döende annars hade de kunnat sjunga ändå. Och de andra spelar ju ingen roll.. Ooom de inte har typ maginfluensa eller något i den stilen....Så himmla besviken! Så mycket tid jag la ner för att kunna ta mig dit och så är det bara skit artister. Jag har inte lust att höra massa artister från Idol som inte kan sjunga. Trist som fan. 

 

Av EEmma :D - 27 juli 2012 16:09

Jaa, jag är hemma igen! Berättar mer om dagarna sen ikv :) Och jag är ledsen för att jag inte tänkte på tidigare att ju kunde gjort tidsinstälda inlägg. Ja, det är lätt att var efter klok... Men jag håller på att ladda upp bilder osv så dom kommer också ikv :)

 

Av EEmma :D - 26 juli 2012 10:11

För att jag uppdaterar lite illa........ Men jag är ju hos kusinerna i helsingborg så jag kan inte uppdatera hela tiden som jag gör hemma när jag inte har något liv.

ikv ska vi se Dead by April på rixfm felstival!! :D och imorgon ska jag hem :( Så då kan jag blogga mer igen! Och då blir det väll lite bilder och sånt också :) Det är ju inte säkert att de blir så bra med tanke på att jag har ju ett extremt superbraigt  18-55 objektiv.........!  jag vill ha ett nytt objektiv och detta året får jag väll önska mig pengar till ett objektiv i julklapp osv.

 

Av EEmma :D - 24 juli 2012 18:28

varför kan folk inte bara vara ärliga? Det finns så många bra "citat" som tex:

"Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen" Eller:

"Ge mig hellre en smutsig sanning än en ren lögn" 

Varför kan folk inte bara säga vad dom vill och vad dom menar. Vad dom gör och vad som händer. Det är ju bättre att bara säga som det är än att hitta på, ljuga och hitta andra sett att slingra sig. 

Jag fattar inte. 

Av EEmma :D - 24 juli 2012 18:13

                     

Av EEmma :D - 24 juli 2012 17:58

Idaag har jag varit ute heeela dagen och inte suttit inne vid datorn alls. Visst är jag duktig? :D

Mamma påstår att jag har blivit brunare men jag vet inte det...Jag är nog ungefär lika "brun" Som innan. Mamma fotade mig lite när jag badade och det slog mig hur blek jag är! Så dom bilderna får ni inte se.. ha ha....^^

Men idag har det varit sjukt skönt väder så jag har legat ute. aaaa, uteliggare    Vaddå gammal? Jag är inte trött..Nej inte alls.   


Fotade lite blommor och annat i trädgården ^^

Smakprov 

 

Av EEmma :D - 23 juli 2012 22:28

Vet ni hur lång tid det tar för mig att ta mig till eller från Sofia? :D


Att cykla dit i medvind tar lika långtid som att äta en kanelbulle ^^

Att cykla hem, långsamt i motvind tar lika lång tid som att lyssna på denna, denna och denna låten. Och inte en ända Danish låt! xD Jag ska inte lyssna på dom låtarna egentligen men jag är käär i dom! (Jag lyssnar på dom för att de är bra och inget annat.(kanske lite undantag för den mittersta) (Kan man ha paranteser i paranteser?))

Och att ta sig dit eller hem med kameran..... Jag tar ca 50 bilder, minst. Och det tar typ 30min längre tid än normalt ;)'


Lägger upp det bildet igen efter som att jag inte hittar något bättre ^^

 

Av EEmma :D - 23 juli 2012 22:13

Ibland när jag inte drömmer på jätte länge tycker jag att det är fete tråkigt att sova så då vill jag knappt gå och lägga mig. Men nu drömmer jag nästan varje natt. Och då är det kul att sova. Roligast är det ju när jag minns tydligt vad jag har drömt. Ett tag drömmde jag om samma person nästan varje natt. På ett eller annat sätt. Skummt...

Sen har jag också drömt drömmar där jag är medveten om att jag drömmer. Och kan kontrollera vad jag gör i drömmen. 


För ett antal år sedan var jag kär i en kille i klassen. Så drömde jag om honom och i drömmen tänkte jag att: Men vafa, jag kan ju kyssa honom nu, detta är ju ändå bara en dröm så verkligheten förändras ju inte. Men nej, jag kysste inte honom ;)


När jag var på Öland drömde jag om en annan kille som jag fortfarande gillar liite. Och i drömmen tänkte jag: Men awsome! Drömmer om .... Detta måste jag berätta för Sofia sen nästa gång vi ses! 


Inatt drömde jag om en annan kille som jag gillar. (Det var ju hemskt vad många killar jag gillar???) Han såg inte alls ut som han gör i verkligheten men jag visste ändå att det var han. Han såg ut som en kombination av hur han ser och en annan skitsnygg kille. Då hade man ju kunnat tänka sig att en kombination av 2 skitsnygga killar hade blivit extremt snyggt men han, han såg bra ut, men inte extremt snygg. 

__________________________________________________________________________________________________


Sen på tal om att jag gillar killar till höger och vänster. Det är inte jätte illa egentligen. Jag har varit riktigt kär i 2 killar. Annars är det bara killar som är galet snygga. Det är en kille som är speciell i mina ögon. Jag har varit kär i honom i över ett år nu. Vi snackade ett tag men det blev inget. Nu har han flickvän och jag har svårt att tro att dom skiljer sig i första taget. Jag hoppas helt ärligt att det håller resten av livet för dom för dom är så fina tillsammans så man blir helt rörd :3 Sen har jag vatt halv kär i 2 andra killar Killen som jag varit kär i i över ett års brorsa och mitt ex. Honom han jag aldrig bli riktigt kär i så vi säger halv kär ^^

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards