emmaellerva

Alla inlägg under juli 2012

Av EEmma :D - 22 juli 2012 14:21

Jag tänkte som såhär, att detta är ju en fotoblogg också men jag lägger knappt upp några bilder och kameran har inget batteri så det kan inte bli några nya bilder. Men då tar jag och öppnar Photoshop och sen redigerar jag lite gamla bilder lite hur som helst och så får det bli som det blir :) Jag har aldrig fixat runda hörn innna så detta var första gången. Tillsist funkade det och jag använde inte något av tipsen jag hittat på Youtube och google. Jag har alltså inte en jäkla aning om hur jag gjorde men det funkade ^^

Före:

 

Efter:

 

Av EEmma :D - 22 juli 2012 10:51

nuuuu har Sofia fått för sig att hon och jag ska ut och powerwalka oc springa. Och jag med min kondis....Det var min ide från början....Men ändå! Det är BRA att springa och det är BRA att träna!! Det var mest pepptalk till mig själv....

I början av sommarlovet hade jag som plan att jag skulle jogga varje dag så att jag skulle ha bäst kondis i klassen efter sommaren men sen blev jag ju jätte förkyld och ont i halsen. Nej, men vänta, det var ju i April som jag var så sjuk...? Men då var det innan sommarlovet som jag sprang. Skit samma, jag sprang, blev sjuk och slutade spinga. Viktig och intressant information ;)


   

Av EEmma :D - 21 juli 2012 17:12

Satt och kollade på denna filmen nyss. Jag tror jag grät mig igenom hela filmen. Jag som annars aldrig gråter till filmer. Men nu har det blivit allt oftare. Jaja, men den är bra iaf :3

 


Av EEmma :D - 21 juli 2012 14:42

Detta är ju tänkt att det ska va en fotoblogg också....Men det har blivit lite dåligt med det....Jag får väll ta och leta upp laddaren till kamera batteriet och ut och fota lite sen. Nu när det änligen är fint väder tänkte jag ;)

 

Av EEmma :D - 21 juli 2012 14:05

Jag har verkligen inte haft något att göra idag. Förutom att rita. Så det har jag gjort. Jag är klar med denna bilden nu :) Den tog nästna 10 timmar att göra och ändå ser den inte särskillt välgjord ut :/ Jaja, men den blev rätt bra ändå. Jag ändrade manen lite också, det blev bara inte bra så som jag hade tänkt.

 

Av EEmma :D - 20 juli 2012 22:00

Jag sitter just nu och ritar och lyssnar på musik givetvis, det går inte att rita utan musik ;) Meeen det   

Av EEmma :D - 20 juli 2012 19:01

Nej, jag vaknde på rätt sida men sen skulle jag ju tvunget kolla Facebook......! 


Var i stallet idag. Det gick åt helvete. Dökkvi har börjat bocka igen och han kunde inte trava bara slänga upp huvudet och rusa. Sen när det väl började gå bra och han lugnade ner sig gick Sofia och Nasse in igen efter som att Nasse skulle få nya skor. Och när vi då blir själva på ridbanan blir han jätte stissig och okoncentrerad igen. 

Det blir ingen ridning på hela helgen efter som att bussfan inte går alls på helger. Den kunde ju gå typ 2 ggr eller något iaf. Sen är det träning på Måndag igen. Undra hur det kommer gå... Han blir ju så jäkla tjurig när jag ställer lite krav på honom. Och när han är på det humöret funkar inget. För han har fått för sig att om inte han får bestämma så får inte jag det heller. Han har jävligt mycket personlighet det odjuret. Och det fungerar ju bra om båda är på ganska hyffsat humör. 


 

Av EEmma :D - 20 juli 2012 12:05

Jävla åldersgräns på bio!! Det går aldrig någon bra film på bio och när det väl gör det så är det 15 årsgräns! Och man måste ju vara 15, man får inte ens se dom i vuxens sällskap. Jag ville verkligen se Abaraham Lincon-Vampire hunter och Inte ens det förflutna. Men NEJ. Det får man ju inte då! Jag får väll snällt titta på Ice Age 4 eller något -.-' 

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards