emmaellerva

Alla inlägg under juli 2012

Av EEmma :D - 17 juli 2012 21:02

Klickade faktiskt hem kepsen som jag skrev om i ett tidigare inlägg, den assnygga! Jag trodde aldrig att mamma skulle gå med på det, och att beställa från internet...Så jag bara: Mammaaaa? :) Jag måste ha denna, för den är assnygg! Då var jag berädd på att hon skulle säga nej men hon bara: Ja, vist, sålänge du betalar själv och har råd med stövlarna också. Yeeah! Så inom 4 dagar är den miiiin :DD Både mamma och pappa har gått med på att köpa ridstövlarna också. Jag trodde inte det skulle vara så lätt att övertala dom :O

Det blir lite så: Mammaaaaa? :) Det finns inte en liten chans att du skulle kunna sponsra mig med 500kr till ett par nya stövar? :)

Mamma: Jo, visst osv..

Jag: MEN VARFÖR IN....Vänta, vad sa du? Sa du ja? 

Samma sak med pappa. Lite chockad blir man ;) Så detta kommer bli mitt inom en snar framtid ^^ <3

   

Av EEmma :D - 17 juli 2012 19:05

Japp, kände för att kolla på dom filmerna, så det är vad jag tänker göra resten av kvällen ^^ Dock har jag bara till Eclipse. Ingen som har Breaking Down som skulle villja låna ut den till mig? Jag har inte sett den ens, sjukaste ever! :O

 

Av EEmma :D - 17 juli 2012 15:25

Nu har hela denna timmen gått åt, åt att försöka hitta en luva till Fulingen som jag kan ha på tävling. Och jag hittar inte ett skit. Eller jo, jag hittar ju men antingen är de för dyra, eller så är det fel färg, ELLER så är det fel storlek. Jag vill antingen ha en marinblå med rött eller vitt (eller både vitt och rött) Kantband. Eller så vill jag ha en vit med lila eller blå kantband Eller så vill jag ha grå med grått kantband eller någon annan färg. 

För jag har 4 ideer på outfits.

1. Marinblå: Marinblått schabrak med röd och vit kant. blå luva med röd och vit kant.

2. Vit och blå: Vitt schabrak med blå kant. Vit luva med blå kant. 

3. Vit och lila: Vitt schabrak med lila kant och mitt namn i guld text. Vit luva med antingen lila eller guld kant. 

4. Grå: Grått schabrak med grå och svart kant. Grå luva med grå kant eller någon annan rolig färg. 


Vilken tror ni blir snyggast? Efter som att vi ska tävla efter sommaren vill jag gärna köpa luva ganska så snart. Så att jag kan använda den lite innan så att han vänjer sig vid den. Sen kan det ju bli lite svårt med all pannlugg också ;) Han behöver ju full i storlek men han har ju ganska små öron :P

suck :P

 

Av EEmma :D - 17 juli 2012 11:19

Jag skulle vatt hos Sofia halv 11. 5 i 11 sov jag fortfarande när Sofia ringde och väckte mig...:P Oskillat. Men nbu har jag iaf ätit lunch och nu är ideerna på vad man kan göra slut. Har kollat runt lite på intrenet efter kläder och så och bara kände att det finns vissa saker som jag MÅSTE ha. Lixom, försök stoppa mig från att köpa denna!! 

 

Jag typ avlider lite ^^ Fett snygg, eller hur!? :D Den ska jag ha ^^

Bjuder på en morgonild också :)

 

Av EEmma :D - 16 juli 2012 21:04

Japp, jag fick rida barbacka idag :3 Men det var kul! 

Men jag fick ett par ryck när han bara stannar. Han bara tvärstannar och VÄGRAR röra sig framåt. Det gör mig så förbannad!! Men annars gick det bra! Fick träna magmusklerna och lårmusklerna för att inte ramla av i traven. Men jag satt kvar hela tiden trotts Dökkvis små skutt :) Nu har han åter igen börjat bocka och stanna. Trist :(


Gammal bild, men ändå, jag rider barbacka ;) Herrgud, har jag haft så ljust hår!? :o

 

Av EEmma :D - 16 juli 2012 11:59

Jag blir bara inte nöjd med mina headers...Det blir bara inte bra :( Så jag kommer väll ha denna en stund sen kommer jag garanterat att byta igen. Jag blir bara inte nöjd... Men vilken av dom jag har haft den senaste tiden är snyggast? :P

           



Av EEmma :D - 16 juli 2012 10:03

Inatt så drömde jag att jag var förkyld och hade ont i halsen. Ja, det var ju mer än det men i drömmen var jag förkyld. Och nu när jag vaknade hade jag ont i halsen :( Jag vill ju inte vara sjuk nu på sommaren! Det kan jag va någon annan gång på året när jag har tid ;) 


Ska till stallet idag vid halv 3 tiden eller när det nu var. Antingen får jag rida barbacka eller så får jag låna en annan sadel för jag vill inte riskera att Dökkvi får ont i ryggen :( jag hade verkligen velat ha både ny sadel och nya stövlar men jag har inte pengar till det själv. Jag skulle kunna köpa Sofias allroundsadel som jag använder ibland men jag vill helldre ha en dressyr sadel...Låst läge ^^


Satt och ritade denna till min kusin igår kväll.

 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards