emmaellerva

Alla inlägg under januari 2012

Av EEmma :D - 21 januari 2012 15:35

Hallojsan. vet inte om jag klarar av att blogga nu när sofia sitter och gör konstig/roliga ljud, det låtre ungeför som en åsna som satt något i halsen.....?


Okej, nu slutade så nu kanjag blogga ^^


Vi red i grustaget idag, roligt, roligt! Dökkvi har inte blivit riden nu på 2 dar så han var över taggad till Max! Vi hoppade de stockarna som vi brukar. Han stack lite mellan vissa hinder. hoppade högt och långt och jag ver inte berädd alls. MEN ajag satt kvar ^^

Sen fortsatte vi på stigen och red ner i grustaget. Dökkvi skrittade väll typ sammanlaggt 50 meter.

Sen galopperade vi upp för en backe. Det gick snabbt och sen när vi kom upp för backen han vi inte stanna och så stod det ett gäng träd ivägen. När vi inte kunde stanna hästarna han jag tänka att, fan, jag kommer dö nu! Sen dök det upp ett dike! Som Dökkvi hoppade högt över. Sen fick vi faktisklt stopp på de små liven.

Vi galopperade runt en sandhög. Dökkvi höll på att gå omkull i svängen...

Seeeen skulle vi galoppera upp ur grustaget också. Då ser jag hur Corgos "sticker" och Dökkvi hoppar åt sidan och då skrek jag till och hästarna bara kutar upp för backen. DET var kul, vi asgarvade sen när vi möttes på grus vägen.

Det känns som att jag bara sagt allt "dåligt" Som hände, men vi hade verkligen kul i grustaget! Hästarna var pigga och det är alltid kul att rida i grustaget.


Nu sitter jag här och är tydligen foto modell? Ja, vi väntar på att Olivia ska komma sen ska vi cykla till sofias pappa ^^ trycka i oss yterligare lite godis och chips :S
 

Av EEmma :D - 21 januari 2012 08:42

jaaa,,jag har ju faktiskt börjar mobil blogga allt mer. så nu blir det bättre uppdatering hääär. kortare inlägg dock men det får ni stå ut med. vaknade typ nyss av Sofias väckarklocka...hon ska ju sälja tidningar så då får jag snällt gå upp. började morgonen med att ta lite godis som var kvar från igår och kollade fb. inget kul som vanligt....haha, jag skulle skriva vanligt och så föreslog mobilen: vaniljglass. hur fel stavar man då på en skala från 1-10,5!? jo, som sagt inget kul på Fb men det beror ju också på hur man definierar kul...:Pnej, nu måste vi faktiskt gå upp. jag bloggar kanske mer sen när jag kommer hem ;)

Av EEmma :D - 20 januari 2012 23:30

jaha...nähe? var det inte kul längre? men vist då vet jag vart jag har dig...:/

Av EEmma :D - 20 januari 2012 19:22

Sofia tog min mobil så då tar jag hennes dator, rättvist.


Asså, jag var helt knäpp igår kväll! Ni som har spelat sims vet hur simmarna blir när ambitons nivån blir för låg, så kände jag mig igår kväll...................


Sofia och jag var inte mycket bättre aldedes nyss! Vi skrattade så att jag inte fick luft!


jaoo, ska sova hos Sofia och imorgon ska Olivia också vara määäd ^^

Av EEmma :D - 20 januari 2012 08:18

Jaaaa detta blir mitt 203 inlägg på denna bloggen? MEN,tycker ni att jag ska byta till blogg.se?

Av EEmma :D - 19 januari 2012 21:46

tänkte bara berätta det.

Av EEmma :D - 19 januari 2012 19:23

Nu änligten har jag fått bilderna från Amanda ^^ Lägger upp mina favoriter ;)

   

Av EEmma :D - 19 januari 2012 17:44

"Besvikelsen som uppstår när Pm'et på Fb var från någon annan än den man väntat sig"

"Jag försöker men jag förlorar varje gång"


Trött och flummig? Klart! 


jag har verkligen INGENTING att skriva om. Så jag vet inte egentligen varför jag bloggar överhuvud taget..?


Det känns som att jag har så mycket i huvudet just nu. Och det känns som att jag glömmer bort hälften som jag borde komma ihåg och jag tänker för mycket på saker som tar upp för mycket av min tid och koncentration. Det gör mig sterssad. Och ännu mer okoncentrerad. Ond cirkel? antagligen, jag vet bara inte hur jag ska bryta den...

 

Och helt plötsigt blev detta värsta depp inlägget? xP Det var väll kanske inte det jag tänkte från början? ^^ 

Presentation


Hejhej! För er som inte läst bloggen innan heter jag Emma, är 14år och har ett stort intresse för foto och ridning. Jag bloggar om allt möjligt mellan jord och himmel ^^
Det finns garanterat massa saker som bör tas med en nypa salt. Det kan hända att jag

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Musik :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards